Rólunk
A Concierge® Kft. 2000. szeptember végén alakult meg azzal a szándékkal, hogy Magyarországon egyedülálló, komplex szolgáltatást nyújtson, s meghonosítsa az USA-ban és Nyugat-Európában kedvelt concierge szolgáltatásokat. A céget 4-5 csillagos szállodákban dolgozó szakemberek alapították és megalakulásakor különböző cégek általános és egyedi igényeit elégítették ki. Kicsit többet, mint egy konferencia-, utazásszervező, kicsit többet, mint egy marketingcég, és kicsit többet, mint egy party service.
A jelentkező igényekhez igazodva a céges szolgáltatások mellett magánszemélyek kérését is teljesítették, így alakult ki a Corporate Concierge mellett a Lifestyle Concierge.
A tulajdonosok Görög Rudolf és Terényi Zoltán közel két évtizedes szállodai tapasztalat után vallják, olyannyira nyitottnak kell lenniük a világ fejlődésére, hogy azonnal naprakész megoldásokkal tudjanak szolgálni partnereik még csak gondolatban meglévő újabb és újabb igényeire is. A cégfejlesztés következő lépcsőfokát jelentette ezért 2005-ben a HurráNyaralunk.hu Kft-vel kötött stratégiai megállapodás, melynek egyik eredménye a Ferihegy 1. Terminálon üzemelő HN Tourist Service Budapest Utazási Iroda: Travel Service.
A Concierge® tulajdonosai hisznek az emberi tényező fontosságában és abban, hogy csak megfelelő szakmai tudással, profizmussal és kellő rugalmassággal lehetnek hosszútávon eredményesek. Ez a filozófia és a szállodai tevékenységekhez, kiemelten a szállodaportákhoz fűződő szoros kapcsolat és szakmai ismeret hozta el az újabb fejlődési lehetőséget. 2006-ban a cég tevékenységi körét kiegészítve és a szükséges engedélyeket megszerezve munkaerő-kölcsönzésbe - Outsourcing Concierge - kezdett olyan speciális, szállodai szakképzettséget igénylő területeken, mint például a szállodai porta vagy rendezvények vendéglátásának színvonalas kiszolgálása.
Átlagos vagy éppen nem mindennapi kéréseit tapasztalt munkatársaink teljesítik, számunkra lehetetlen nem létezik, bárhol, bármikor, bármilyen kéréssel forduljon is hozzánk.